Monday, November 23, 2009

Tensyen

Kenapa aku tensyen??
Sbb sampai hari ini walaupun dah mendapat green light drpd Dr. A utk melepaskan jawatan sbg PTL, tetapi sehingga ke hari ini masih belum dilantik pengganti aku.

Abis tu camne? kena proceed jugak la tu. Tensyen2. Dah ada yg dinamakan tetapi masih belum mahu mengambil tugas aku ini.

Kerjanya sgt lah renyah sehingga aku pening beberapa kali. Tak sesuai utk ibu2 mengandung dengan alahan teruk. Seeloknya diberikan kepada anak2 dara atau ibu2 yg tidak mengandung.

Tensyen sgt la..camne nak buat ni?? tensyen sgt sampai aku rasa nak gi berjln2 shopping kat bandung untuk release tensyen..

Bila telefon PT, dia kata pertukaran tu akan berkuatkuasa bila aku pindah nanti. Hemm, kalau mcm tu sama la mcm aku x payah jumpa Dr. A bagitau aku x larat nak handle tugas "tambahan" tu & tak perlulah aku penat2 cerita masalah kesihatan aku kat dia..takde maknanye..

geram..geram..heiii..geramnye..x tau nak buat ape?? x tau nak marah kat siapa??? yg pastinya aku marah & bengang & tensyen & geram..cool2..relaks kn diri sendiri..org lain xde nak relakskn aku sbb diorg x rs apa yg aku rasa..

tiba2 aku teringat, kita kena hadapi masalah, jgn lari dr masalah..so hadapinye dgn hati terbuka..buat mcm xde ape2..yg fikirkan sgt tensyen, kalau difikirkan sgt, lg la tensyen..guna reverse psychology..

Yg psl perpindahan aku ke Putrajaya plak, tgh tunggu kelulusan bos J*A supaya aku dpt pindah tanpa perlu pengganti..

Tunggu aje la camne?? Next mth/Januari 2010..insya allah
..

No comments:

Post a Comment