Thursday, November 19, 2009

Bermulalah episod baru...

Kenapa aku nak tulis blog?
hemm..tak berapa susah nak jawab soalan ni..
1)sbb trend skrg
2)sbb aku tak mahu ketinggalan zaman lagi..kuang3..terasa ketinggalan zaman plak sbb semua kwn2 ade blog, siap aktif lagi tu..huhuhu..tetapi aku bila lagi?
3)sbb aku nak suatu hari nanti aku boleh mengimbas kembali kenangan
4)sbb aku suka untuk berkongsi cerita suka duka
5)saja nak release tensyen

Kenapa slebetpujaan?
ha ha..cuba teka kenapa? hanya insan yang bernama azizul tajuddin aje yang tahu..he3..


slebetpujaan itu merupakan antara kenangan manis dalam hidupku..yang akan aku ingati sehingga akhir hayat..kerana insan itulah yang kini bergelar suamiku..dulu slebetpujaan ni kekasihku..huhu..jiwang nampak..skrg dah jadik suami tercinta..

Inilah slebetpujaan ku bersama anak-anakku..dina & khaira..



No comments:

Post a Comment